Handelsbetingelser

Betaling
Den Danske Dommerforening modtager betaling med Dankort. Betalingen vil blive trukket på din konto, når tilmeldingen/bestillingen gennemføres.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Den Danske Dommerforening bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Da der er tale om en online-tilmelding er der ingen levering, men efter bestillingen / betalingen fremsender Den Danske Dommerforening en bekræftelsesmail med oplysinger om den gennemførte bestilling / betaling.

Reklamationsret og refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du foretager købet.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet.

Meddelelsen skal gives pr. mail på dommerforeningen@gmail.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at udfylde vores kontaktformular.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: dommerforeningen@gmail.com